smartbabyfilip

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Emoție de mamă

pe Februarie 13, 2013

406696_520944807938768_834653744_n„Mamăăă ….. răsună ecoul… vântului i-e drag cuvântul, îl poartă pe aripi, în văi viețuitoarele îl repetă, simt că plutește cuvântul MAMĂ ca o binecuvântare, și ecoul urcă dealul, păsările îl aud, îl repetă și cântecul lor se învăluie în silabele rostite … din leagăn un copil se trezește și vede că lipsește îngerul păzitor, mama, unde o fi ea? Ea, ființa angelică, intră în cameră.

– Da, mama e lângă tine, nu m-ai pierdut, eram în preajmă; din depărtări ecoul se întoarce, intră pe fereastra întredeschisă.
– Nu te lasă mama, m-ai strigat, iar eu n-am fost lângă tine…..
În cameră intră și surioara celui din legănuș,.
Mama, mama, azi am învățat o poezie despre mamă, ne-a învățat doamna educatoare. Știi, mama din poezie este ca tine, doar tu porți pe umeri aripi de înger, doar ochii tăi aduc lumina în cameră și ne veghează, glasul tău este limpede ca izvorul, doar cu tine pot să mă joc, lângă tine razele soarelui ne înconjoară și suntem ca-ntr-o horă, unul lângă altul.
Seara când mergem la culcare rugăciunea ta ne mângâie fruntea și mă simt apărată, în siguranță, și visele mele au culoarea albastră, da, printre gene lumina lunii parcă îmi șoptește:
“- Dormi copile, somnul tău va fi ca pana de lebădă, ușor, iar tu vei crește, mama te veghează, Domnul te apără, el știe că pentru tine și ai tăi pacea este egală cu Dumnezeu și asta pentru că în familia noastră frumoasă liniștea seamănă fericire …..”
– Vezi,mamă, asta ești tu: lumină și pace, iar eu vreau să fiu pentru tine gândul curat, legământul tău în viață.
Brațele mamei îi cuprind sufletul, copilașul din legănaș surâde prin somn : Mama … mama ….. ecoul se lasă purtat pe aripile neantului.”

(Eleonora Stamate)

Ai simțit și tu aceleași emoții? Sunt emoții care nu credeam că mă vor cuprinde atât de tare încât să simt că ceva înlăuntrul meu se topește și renaște. Am auzit despre ele, am citit enorm de multe lucruri despre minunea  de a fi mamă, dar niciodată nu m-au adus în aceeași stare în care mă aduce copilul meu. Binecuvântate sunt mamele! Binecuvântați sunt părinții care își revarsă dragostea curată asupra copiilor și primesc în dar promisiunea vieții dincolo de viață. Căci asta simt când sufletul amețitor de curat privește prin ochii aceia rotunzi si mari de copil. Să privești preț de câteva secunde adânc în sufletul unui copil care abia învață despre viață e ca și cum ai privi divinitatea însăși.

293196-nAr trebui să facem exercițiul acesta de fiecare dată când copilul nostru sau, mai frumos, copiii noștri ne privesc. În ochii și în suflețelul lor curat nu ar trebui să existe nici o undă de tristețe.

Se apropie 8 Martie…primul 8 Martie ca mamă. Pentru mine e 8 martie în fiecare zi. În fiecare zi e Crăciunul  ziua mea, a copilului meu, a tatălui lui și a soțului meu. Fiecare zi e un dar de Sus pentru că ma trezesc cu un zâmbet curat de dincolo de timp, așternut pe chipul îngerașului meu, Ștefan. 523408_10151097799272459_1574021750_n

4 responses to “Emoție de mamă

  1. Galatanu Corina spune:

    multumesc pentru aceste cuvinte,bucuria sa iti privesti copilul nu se poate descrie in cuvinte uneori parca inima o simti ca plezneste de fericire si uiti de tot,conteaza doar farama cea mica din fata ta,care te cauta cu privirea,si mai tarziu te striga MAMA!!!!din tot sufletul!

    Apreciază

    • alinafilip spune:

      eu iti multumesc, Corina, ca le-ai citit cu inima, acea inima de mama care intelege si stie ce inseamna sa uiti de tine ca sa arzi pentru copilul si familia ta, pentru ca mai tarziu, asa cum bine spui,sa te rasplateasca strigandu-te din tot sufletul. cu drag.

      Apreciază

  2. ♥ foarte frumos ! felicitari :*

    Apreciază

  3. alinafilip spune:

    draga Gabriela,in numele autoarei fragmentului, poeta Eleonora Stamate, si al meu iti multumim sincer pentru ca ai poposit cu sufletul pe aceste randuri. fie ca bucuriile de mama sa se inmulteasca in viata ta, banuiesc ca ai un pui scump sub aripa ta. daca da, sa iti traiasca sanatos.

    Apreciază

Loc de dat cu parerea

Ivy & mommy

on a journey...

Cărti gratuite în format PDF

Descarca gratuit in PC sau tableta cele mai bune carti electronice pdf

Camelia - Nicorina Edu

Profesor pentru învăţământul primar

Idei pentru mămici şi copii

Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

Arome de poveste

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

time4splash

Handmade, tutoriale, unicat, interviuri, sfaturi

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Fara sa stie, ingeri...

Unii au gazduit, fara sa stie, pe ingeri (Evrei 13:2)

TAG Toys

Stimulating Intelligence During the First Years of Life

Aventuri în Ouzoland (Miorițaland)

După opt ani de trai și viață pe malul mării, m-am întors la Timișoara. Am plecat 1, am venit 3.

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Copilăria noastră frumoasă / Our Beautiful Childhood

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Lilutesa

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Cristian Lisandru

festina lente - prin(tre) cuvinte, gânduri, mirări...

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

doua fete cucuiete

cum ne petrecem timpul

Blogul Mamei (Începătoare)

Pășiți în lumea plină de culori a copilăriei

Lecturi si Arome

retete simple pentru oameni simpli

Claudette Bazar

de toate, amestecate

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Caiet pentru şcoala de...acasă

Joacă, şcoală şi terapie...acasă