smartbabyfilip

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Alegeri de mama…

pe Aprilie 16, 2013

Ma surprinde pe zi ce trece ritmul cu care S. creste, ma lasa cu un sentiment greu de explicat, de incantare ca puiul de om care acum zece luni avea ochii aproape lipiti si pielea rozalie, usor zbarcita de la atata stat in burtica, acum are atitudini, stari si emotii:  ca-s de frustrare ca nu ajunge la pervazul geamului sa se uite afara, ca ii iau o cutie de crema ce altfel ar fi ajuns inevitabil sa fie testata de gurita lui rotunda, sau emotii de mirare cand realizeaza ca poate sta si singurel pe doua picioare si mai poate si agita manutele deasupra capului in semn de victorie. Frica isi face loc in inima lui si, preventiv, se lasa jos, in fundulet. Aceeasi frica dar la alte cote musca din inima mea si isi infinge coltii pana la durere. Frica de maine, frica de boli, frica de neajunsuri, frica de neputinta ca nu voi reusi sa fac tot ceea ce visez sa fac ca mama de copil intr-o lume cu nenumarate posibilitati virtuale, dar extrem de limitate in realitate. Paradoxal, am avut ocazia sa ma reapuc de munca, intr-un domeniu foarte cautat, cu bani nu foarte multi, insa cu diverse avantaje care vin la pachet intr-o multinationala care isi respecta angajatii. Insa programul nu mi-ar mai fi permis sa fiu alaturi de S. As fi fost nevoita sa il las in grija cuiva la numai 10 luni. Aici, poate se vor gasi guri sa ma critice, sa ma considere nebuna ca dau cu piciorul unei sanse pe care altii o cauta cu disperare. Insa de o saptamana imi privesc copilul cu atata drag si cu atata recunostinta cum demult n-am mai facut-o incat nu cred ca ar exista vreun         salariu suficient de mare incat sa rivalizeze ca satisfactie cu momentele nepretuite pe care mi le ofera, spre marele meu noroc, copilul meu.

Am ales de la bun inceput doi ani de concediu tocmai ca sa imi fac rezervele de sentimente materne: de la alaptat natural cat putem, pana la exploratul gradinii in patru labe impreuna, de la extazul parintilor ca-si vad puiul mergand singur, pana la angoasele pentru cele mai mici zgarieturi si cucuie facute prin casa sau prin curte. Acum, a venit din cer aceasta ..(nici nu stiu cum s-o numesc) oferta aproape de nerefuzat. Dar cine a lucrat in multinationala si n-a plecat la fix ora inchiderii biroului, a lucrat peste program pentru ca un contract ajunge sa fie mai important chiar decat propria persoana stie cate sacrificii si concesii in defavoarea familiei a fost nevoit sa faca. Mi-am propus sa nu-mi sacrific copilul, sa il privez de tot ce are mai de pret acum, sa fiu langa el cand cade in incercarea de a face primii lui pasi, sa il aud cu urechile mele cum ma striga si cum isi ridica bratele spre mine, cum ma trage de bluza sa ii dau tzitzi doar pentru ca ii lipsea mirosul dulce de lapte de san si nu pentru ca ii era neaparat foame, cum stalceste primele cuvinte, cum duce singur lingura la gurita…si as scrie o noapte intreaga despre ce as putea sa ratez daca as fi in alta parte decat langa el in acesti primi doi ani din viata lui.

Aleg sa raman langa el. Acum doarme. Deja imi lipseste 🙂 Ingerasul mamei…Imagine

Loc de dat cu parerea

Ivy & mommy

on a journey...

Cărti gratuite în format PDF

Descarca gratuit in PC sau tableta cele mai bune carti electronice pdf

Camelia - Nicorina Edu

Profesor pentru învăţământul primar

Idei pentru mămici şi copii

Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

Arome de poveste

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

time4splash

Handmade, tutoriale, unicat, interviuri, sfaturi

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Fara sa stie, ingeri...

Unii au gazduit, fara sa stie, pe ingeri (Evrei 13:2)

TAG Toys

Stimulating Intelligence During the First Years of Life

Aventuri în Ouzoland (Miorițaland)

După opt ani de trai și viață pe malul mării, m-am întors la Timișoara. Am plecat 1, am venit 3.

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Copilăria noastră frumoasă / Our Beautiful Childhood

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Lilutesa

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Cristian Lisandru

festina lente - prin(tre) cuvinte, gânduri, mirări...

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

doua fete cucuiete

cum ne petrecem timpul

Blogul Mamei (Începătoare)

Pășiți în lumea plină de culori a copilăriei

Lecturi si Arome

retete simple pentru oameni simpli

Claudette Bazar

de toate, amestecate

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Caiet pentru şcoala de...acasă

Joacă, şcoală şi terapie...acasă

