smartbabyfilip

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

OXO Brite – înălbitor natural de rufe

pe Februarie 13, 2014

Dacă întrebi o mămică ce anume s-a schimbat în viața ei de când a apărut copilul, cel mai probabil va spune că a devenit mai conștientă și mai responsabilă: pentru viața celui mic și apoi pentru viața ei și a întregii familii. Cum s-ar traduce această responsabilitate? În primul rând prin felul în care mâncăm și ne îngrijim.

Nu doar când gătim sau ronțăim ceva trebuie să alegem cu grijă, ci și când cumpărăm un gel de duș, un detergent, un deodorant.

Când e vorba de băiețelul meu îmi vin în minte cuvinte precum agitație, veselie, mișcare, energie, dezordine, pete, transpirație. Pe unele le controlez, pe altele le las așa și mă bucur de ele. Cum să nu lași un copil care aleargă toată ziua cât îl țin picioarele să își satisfacă unele curiozități? Sertarul cu tacâmuri și toate acele ustensile de bucătarie din lemn și metal ce scot niște sunete incredibile când se lovesc, dulapul cu oale și castroane care dacă le răstoarnă și le bate cu o lingură de lemn sună foarte interesant…nimic nu a scăpat verificărilor, testelor de anduranță și sunet. După faza aceasta urmează cea a înțelegerii legilor fizice a mâncării:

  1. Orice conținut dintr-o farfurie sau castron manifestă o atracție deosebită pentru haine și covoare.
  2. Orice conținut care ajunge din farfurie sau castron direct pe haine sau covoare determină un strigăt și o privire disperată din partea mamei.
  3. Dacă vrei să crești intensitatea acestor reacții, alege tot ceea ce e roșu sau portocaliu. Mamele au o sensibilitate aparte pentru aceste culori.

Aici intervine talentul și ingeniozitatea: ce faci când poți citi meniul de pe bluza piciului și de pe covor sau parchet și nu poți folosi orice produs din cauza amenințărilor care se ascund sub toate acele denumiri întortocheate despre care se vorbește doar în cărți sau pe diverse site-uri și bloguri specializate? Te apuci și sapi, sapi după informații, după produse, după opinii ale altor mămici care le-au mai încercat. Așa am ajuns pe un site dedicat produselor bio și organice, Organic Baby. Nu mai e nevoie să spun că aici e raiul mămicesc, că îți vine să pui toate produsele pe lista de dorințe. Am reușit să mă opresc asupra a două produse: o pudră de scos petele, Oxo Brite, și un deodorant-minune, Piatra de Alaun. Așadar m-am hotărât să declar război petelor și transpirației.

Cum am intrat în posesia produselor m-am pus pe verificat, pe înmuiat și spălat că eu sunt Toma Necredinciosul până nu vad cu ochii mei. Știți care e oroarea cea mai mare, pata aceea care nu vrea să iasă niciodată, nu? ULEIUL. Oricât de mult detergent ai pune la spălat, oricât de multă cretă ai presăra pe pată, ceva tot rămâne. Nu vreau să aud de versiunea roz, comercială antipete de ulei. Rămân cu iritații pe mâini pentru că nu suport mănușile când e vorba de curățenie. Am picurat puțin ulei de măsline pe un prosop alb de bumbac, după care l-am înmuiat cam 10 minute în apă calduță în care am dizolvat o lingură de pudră. În timpul acesta am cercetat toate indicațiile de pe cutie. După o lectură bogată în informații care mi-au liniștit neuronii mămicești, am clătit prosopul. Rezultatul: alb imaculat. Caut ceva mai greu greu de scos: bulionul de gogoșari homemade.  Iată diferența! Judecați și voi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OXO Brite  este un produs din categoria înălbitorilor eficienți atât pentru haine albe, cât și pentru cele colorate, fabricat de Earth Friendly Product, companie americană cu tradiție și numeroase premii și certificări de mediu, performanță și etice (produse netestate pe animale, fără organisme modificate genetic, din ingrediente naturale organice).

Pentru mine, Oxobrite a luat cinci stele din cinci pentru că e în primul rând 100% natural: ingredientele sunt percarbonat de sodiu și carbonat de sodiu, substanțe ce folosesc principiul oxigenului activ, sunt biodegradabile (un aspect la care țin cu atât mai mult cu cât am ales să trăim la țară, în aer curat, într-un mediu pe care trebuie să-l gestionăm noi), nu irită pielea, NU CONȚINE CLOR, parfum, enzime, fosfati, DEA si ingrediente de petrol!!! L-am folosit de atunci la fiecare spălare la mașina automată pentru că ajută la menținerea culorilor  rufelor. Cu o linguriță de pudră la fiecare spălare dintr-o cutie de aproximativ 900 de grame, ies net in avantaj față de orice alt produs de înălbire, unde mai pui că nu mai dau banii pe creme anti-iritații pentru mâini și nici nu trebuie să  mai caut cel mai bun detergent de pe piață. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aș fi vrut să-l descopăr când mă chinuiam să albesc bavețelele lui Ș…

Despre Piatra de Alaun vă invit să citiți aici.

2 responses to “OXO Brite – înălbitor natural de rufe

  1. […] Foarte prompți și corecți în livrare, cei de la Organic mi l-au trimis împreună cu înălbitorul de rufe ecologic OXO Brite. V-am  povestit despre el aici. […]

    Apreciază

  2. […] Baby povesteam în câteva posturi mai vechi că am testat antiperspirantul natural Piatra de Alaun, înălbitorul natural de rufe Oxo-Brite și parfumul roll-on French Lilac […]

    Apreciază

Loc de dat cu parerea

Ivy & mommy

on a journey...

Cărti gratuite în format PDF

Descarca gratuit in PC sau tableta cele mai bune carti electronice pdf

Camelia - Nicorina Edu

Profesor pentru învăţământul primar

Idei pentru mămici şi copii

Idei creative pentru timpul liber, reţete culinare, sfaturi practice

Mămica Activă

Echilibru între pasiunile profesionale și viața de mamă

Arome de poveste

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

time4splash

Handmade, tutoriale, unicat, interviuri, sfaturi

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Fara sa stie, ingeri...

Unii au gazduit, fara sa stie, pe ingeri (Evrei 13:2)

TAG Toys

Stimulating Intelligence During the First Years of Life

Aventuri în Ouzoland (Miorițaland)

După opt ani de trai și viață pe malul mării, m-am întors la Timișoara. Am plecat 1, am venit 3.

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Copilăria noastră frumoasă / Our Beautiful Childhood

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Lilutesa

curiozităţile şi strădaniile unei mame în secolul XXI

Cristian Lisandru

festina lente - prin(tre) cuvinte, gânduri, mirări...

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

doua fete cucuiete

cum ne petrecem timpul

Blogul Mamei (Începătoare)

Pășiți în lumea plină de culori a copilăriei

Lecturi si Arome

retete simple pentru oameni simpli

Claudette Bazar

de toate, amestecate

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Caiet pentru şcoala de...acasă

Joacă, şcoală şi terapie...acasă

